Dále již samotné Johy přidáváme do itemu, stejně jako plusování Blessem, soulem a dostaneme “náhodný” option, který lze pak vylepšit Lower/Higher refining Stonem:
Optiony v Armorech:
Min. attack increase (PVE + PVP): Zvýší minimální poškození.
Max. attack increase (PVE + PVP): Zvýší maximalní poškození.
Required Strength decrease: Redukuje u itemu požadavek na sílu.
Required Agility decrease: Redukuje u itemu požadavek na obratnost.
Attack increase (Min, Max)(PVE + PVP): Zvýší jak minimální tak maximální útok.
Critical damage increase (PVE + PVP): Zvýší kritický útok.
Skill attack increase (PVE + PVP): Útok skillu bude zvýšen.
Attack success rate increase (PVP): Rate na PvP, možnost missnutí (vyhnutí se) útokům.
SD decrement increase (PVP): Zvyšuje šanci že dáte více poškození do Zdraví od nepřítele, místo do SD (štítu).
SD bypass rate increase (PVP): Ignoruje SD a jde poškození rovnou do zdraví.
Po vylepšení =>
Option
|
Úroveň itemu
|
|||||||||||||||
+0
|
+1
|
+2
|
+3
|
+4
|
+5
|
+6
|
+7
|
+8
|
+9
|
+10
|
+11
|
+12
|
+13
|
+14
|
+15
|
|
Min. attack increase (PVE + PVP) |
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
9
|
11
|
12
|
14
|
15
|
16
|
17
|
20
|
20
|
20 |
Max. attack increase (PVE + PVP) |
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
10
|
12
|
14
|
17
|
20
|
23
|
26
|
29
|
29
|
29 |
Required Strength decrease |
6
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
20
|
23
|
26
|
29
|
32
|
35
|
37
|
40
|
40 | 40 |
Required Agility decrease |
6
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
20
|
23
|
26
|
29
|
32
|
35
|
37
|
40
|
40
|
40 |
Attack increase (Min, Max)(PVE + PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
7
|
8
|
9
|
11
|
12
|
14
|
16
|
19
|
19
|
19
|
Critical damage increase (PVE + PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
12
|
14
|
16
|
18
|
20
|
22
|
24
|
30
|
30
|
30 |
Skill attack increase (PVE + PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
12
|
14
|
16
|
18
|
22
|
22
|
22 |
Attack success rate increase (PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
5
|
7
|
9
|
11
|
14
|
14
|
14
|
SD decrement increase (PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
3
|
5
|
7
|
9
|
10
|
10
|
10 |
SD bypass rate increase (PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
10
|
10
|
10 |
Optiony ve Staffkách:
Wizardry damage increase (PVE + PVP): Zvyšuje kouzelný útok.
Required Strength decrease: Redukuje požadavek na sílu u itemu.
Required Agility decrease: Redukuje požadavek na obratnost u itemu.
Skill attack increase (PVE + PVP): Zvyšuje sílu Skillu.
Critical Damage Increase (PVE + PVP): Zvyšuje kritické poškození.
Attack success rate increase (PVP): Zvyšuje rate útok “zelený dmg”.
SD decrement increase (PVP): Zvyšuje šanci že dáte více poškození do Zdraví od nepřítele, místo do SD (štítu).
SD bypass rate increase (PVP): Ignoruje SD a jde poškození rovnou do zdraví.
Po vylepšení =>
Optiony
|
Úroveň itemu
|
|||||||||||||||
+0
|
+1
|
+2
|
+3
|
+4
|
+5
|
+6
|
+7
|
+8
|
+9
|
+10
|
+11
|
+12
|
+13
|
+14
|
+15
|
|
Wizardry damage increase (PVE + PVP) |
6
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
17
|
18
|
19
|
21
|
23
|
25
|
27
|
31
|
31
|
31 |
Required Strength decrease |
6
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
20
|
23
|
26
|
29
|
32
|
35
|
37
|
40
|
40
|
40 |
Required Agility decrease |
6
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
20
|
23
|
26
|
29
|
32
|
35
|
37
|
40
|
40
|
40 |
Skill attack increase (PVE + PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
7
|
10
|
13
|
16
|
19
|
22
|
25
|
30
|
30
|
30 |
Critical Damage Increase (PVE + PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
10
|
12
|
14
|
16
|
18
|
20
|
22
|
28
|
28
|
28 |
Attack success rate increase (PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
5
|
7
|
9
|
11
|
14
|
14
|
14 |
SD decrement increase (PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
4
|
6
|
8
|
10
|
13
|
13
|
13 |
SD bypass rate increase (PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
15
|
15
|
15
|
Optiony v setech:
Defense increase (PVE + PVP): Přidá obranu do itemu.
Max. AG increase: Zvýší maximální AG.
Max. HP increase: Zvýší maximální Zdraví.
Life auto increment increase: Zvýší obnovu zdraví.
Mana auto increment increase: Zvýší obnovu many.
Defense success rate increase (PVP): Zvýší úspěšnou obranu (rate).
Damage decrement increase (PVE + PVP): Redukuje přijaté poškození.
SD ratio increase (PVP): Zvyšuje šanci útoku že půjde rovnou DO SD místo do zdraví.
Po vylepšení =>
Optiony
|
Úroveň itemu
|
|||||||||||||||
+0
|
+1
|
+2
|
+3
|
+4
|
+5
|
+6
|
+7
|
+8
|
+9
|
+10
|
+11
|
+12
|
+13
|
+14 |
+15
|
|
Defense increase (PVE + PVP) |
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
18
|
20
|
22
|
25
|
25 |
25
|
Max. AG increase |
X
|
X
|
X
|
4
|
6
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
18
|
20
|
22
|
25
|
25
|
25
|
Max. HP increase |
X
|
X
|
X
|
7
|
9
|
11
|
13
|
15
|
17
|
19
|
21
|
23
|
25
|
30
|
30
|
30
|
Life auto increment increase |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
8
|
8
|
Mana auto increment increase |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
5
|
5
|
Defense success rate increase (PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
3
|
4
|
5
|
6
|
8
|
8 |
8
|
Damage decrement increase (PVE + PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
7 | 7 |
SD ratio increase (PVP) |
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
X
|
5
|
5 |
5
|